Критерії оцінювання атестаційної роботи

Критерії оцінювання атестаційної роботи
Критерії оцінювання атестаційної роботи
Кожен варіант атестаційної роботи складається з чотирьох частин, які відрізняються за складністю та формою тестових завдань.
У першій частині атестаційної роботи пропонується 12 завдань з ви­бором однієї правильної відповіді (8 завдань з алгебри і 4 завдання з гео­метрії). Для кожного тестового завдання з вибором відповіді подано чотири варіанти відповіді, з яких тільки один правильний. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь (зразок бланка і правила його заповнення наведено в кінці книги). При цьому учень не повинен наводити будь-які міркування, що пояснюють його вибір.
Правильне розв'язання кожного завдання цього блоку №№ 1.1—1.12 оцінюється одним балом.
Друга частина атестаційної роботи складається із 6 завдань (4 завдання з алгебри і 2 завдання з геометрії) відкритої форми з короткою відповіддю. Таке завдання вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей записана правильна відповідь (наприклад, число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.
Правильне розв'язання кожного із завдань №№ 2.1-2.6 цього блоку оцінюється двома балами.
Третя частина атестаційної роботи складається з 4 завдань (3 завдання з алгебри і 1 завдання з геометрії), четверта частина — з 3 завдань (2 завдання з алгебри і 1 завдання з геометрії) відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання третьої та четвертої частин вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв'язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу та дав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої та четвертої частин оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань. Правильне розв'язання кожного із завдань №№3.1-3.4 третьої частини і кожного із завдань №№ 4.1-4.3 четвертої частини оцінюється чотирма балами.
Завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні вико­нують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Учні загальноосвітніх класів виконують завдання першої, другої та третьої частин атестаційної роботи.
Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та четвертої частин атестаційної роботи.
Державна підсумкова атестація з математики проводиться протя­гом 135 хв для учнів загальноосвітніх класів.
Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180 хв.
Сума балів, нарахованих за правильно виконані учнем завдання, переводиться в оцінку за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів за спеціальною шкалою.
Систему нарахування балів за правильно виконане завдання для оцінювання робіт учнів загальноосвітніх класів наведено у таблиці 1.
Номери завдань
Кількість балів
Усього
1.1-1.12
по 1 балу
12 балів
2.1-2.6
по 2 бали
12 балів
3.1-3.4
по 4 бали
16 балів
Усього балів
40 балів

Таблиця 1.
      



Відповідність кількості набраних балів учнем загальноосвітнього класу оцінці за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів наведено у таблиці 2.
Кількість набраних балів
Оцінка за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів
1-2
1
3-4
2
5-6
3
7-9
4
10-12
5
13-16
6
17-20
7
21-24
8
25-28
9
29-32
10
33-36
11
37-40
12

Таблиця 2.









        Систему нарахування балів за правильно виконане завдання для оцінювання робіт учнів класів з поглибленим вивченням математики наведено у таблиці 3.

Номери завдань
Кількість балів
Усього
1.1-1.12
по 1 балу
12 балів
2.1-2.6
по 2 бали
12 балів
3.1-3.4
по 4 бали
16 балів
4.1-4.3
по 4 бали
12 балів
Усього балів
 52 бали
                                                                                                   Таблиця 3.
   



Кількість набраних балів
Оцінка за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів
1-4
1
5-8
2
9-12
3
13-16
4
17-20
5
21-24
6
25-29
7
30-35
8
36-40
9
41-44
10
45-48
11
49-52
12










Відповідність кількості набраних балів учнем класу з поглибленим вивченням математики оцінці за 12-бальною системою оцінювання навчаль­них досягнень учнів наведено у таблиці 4.
Таблиця 4.
    

  Якщо у бланку відповідей вказана правильна відповідь до завдання першої чи другої частини, то за це нараховується 1 чи 2 бали відповідно до таблиць 1 і 3. Якщо вказана відповідь є неправильною, то бали за таке завдання не нараховуються. У деяких випадках за часткове виконання завдання другої частини нараховується 1 бал (наприклад, якщо знайдено правильно один з двох розв'язків системи рівнянь, одна з мір центральної тенденції вибірки тощо).
Якщо учень вважає за потрібне внести зміни у відповідь до якогось із завдань першої чи другої частини, то він має це зробити у спеціально відведеній для цього частині бланку. Таке виправлення не веде до втрати балів. Якщо ж виправлення зроблено в основній частині бланку відповідей, то бали за таке завдання не нараховуються.

Формулювання завдань третьої і четвертої частин учні не переписують, а вказують тільки номер завдання. Виправлення і закреслювання в оформлен­ні розв'язування завдань третьої і четвертої частин, якщо вони зроблені аку­ратно, не є підставою для зниження оцінки.

Немає коментарів:

Дописати коментар